Pracovní náplň : • administrativní a organizační práce • příprava podkladů pro zákazníky • jednání se zákazníky osobně, po telefonu nebo e-mailem • vyřizování zakázek a reklamací Nabízíme • volnou pracovní dobu • nenáročnou administrativní práci v místě Vašeho bydliště vhodnou téměř pro každého • školení zdarma • práci u perspektivní české firmy, která je na trhu 16 let Požadujeme: • vzdělání – minimálně výuční list (obor nerozhoduje) • znalost práce na PC (včetně vlastního PC) • komunikační schopnosti • aktivní a pozitivní jednání plat od 22. 000, - Kč práce vedená částečně z kanceláře/částečně z domova Je vhodná i při zaměstnání jako VČ nebo brigáda, možno i na HČ. Oblast : Jihomoravský kraj + Vysočina Pokud Vás nabízená pracovní pozice zaujala, zašlete životopis na emailovou adresu : monika-koas@seznam. cz Vyhovující uchazeči budou informování o termínu pohovoru konaném ve Znojmě.